Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Stanowiska pomocnicze i obsługi

Opiekunowie (3 osoby, 3 etaty):

Milena Rybicka,

Anna Małgorzata Wróbel,

Sylwia Różycka

Pielęgniarka (jedna osoba, 3/4 etatu):

Irena Chodorska


Kompetencje pracowników określa Regulamin Organizacyjny Żłobka Miejskiego w Łowiczu stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 1/2018 Dyrektora Żłobka Miejskiego w Łowiczu z dnia 15 lutego 2018 r. [.docx, 13.63 kB] w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Żłobkowi Miejskiemu w Łowiczu i Zarządzenie nr 6a/2020 Dyrektora Żłobka Miejskiego w Łowiczu z dnia 24.09.2020 r. [.docx, 13.17 kB] w sprawie wprowadzenia zmiany w Regulaminie Organizacyjnym Żłobka Miejskiego w Łowiczu [.docx, 18.19 kB]  oraz Zarządzenie nr 7a/2022 Dyrektora Żłobka Miejskiego w Łowiczu z dnia 29 kwietnia 2022r. [.docx, 14.43 kB] w sprawie wprowadzenia zmiany w Regulaminie Organizacyjnym Żłobka Miejskiego w Łowiczu

Podmiot udostępniający informację:
Żłobek Miejski w Łowiczu
odpowiada: Elżbieta Paks
data: 22-06-2023
wytworzył: Elżbieta Paks
data: 22-06-2023
data: 22-06-2023
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 22-06-2023 - Edycja treści
  • 20-06-2023 - Edycja treści
  • 05-10-2022 - Edycja treści
  • 02-05-2022 - Edycja treści
  • 14-09-2021 - Edycja treści
  • 09-09-2021 - Edycja treści
  • 23-08-2021 - Edycja treści
  • 19-08-2021 - Edycja treści
  • 18-08-2021 - Edycja treści
  • 13-08-2021 - Edycja treści
  • 29-07-2021 - Edycja treści
  • 27-07-2021 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 458