Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:
- spis inwentaryzacyjny,
- planowanie, sprawozdawczość,
- rejestr korespondencji,
- rejestr delegacji służbowych,
- rejestr wniosków o udostępnienie informacji sektora publicznego,
- zbiór aktów normatywnych własnej jednostki (zarządzeń dyrektora Żłobka),
- ewidencja pieczęci i pieczątek oraz ich wzory odciskowe,
- archiwum Żłobka.
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (T.j. Dz. U. z 2019 r. poz.1781)
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach - dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 25-05-2022 - Edycja treści
- 16-09-2021 - Edycja treści
- 27-07-2021 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 124